söndag 16 december 2012

Sammanfattning på mellanmål

Det har varit så bråttom höst med alla utbildningar, stora ändringar på jobb och egna studier inom sociala medier! Här har jag försökt samla det som jag hunnit till under mina äventyr i sociala medier forma av Prezi -presentation.

Learning cafe var success!
Förra måndag och tisdag hade jag Fristående examen och personlig examensplan som tema med mina studerande. De fick söka information och dokumentera det samt dela med sig i små grupper (grupparbete). Och sedan fortasatte vi i learning cafe: vi hade pappersdukar, fruct, pepparkakor och kaffe och tushpennor. Vi ordnade om ett litet teorirum till café. De tyckte mycket om det och vi alla hade så roligt!
Och till slut reflekterade vi i en fiskskål!

Spännande väntan på Jul åt alla!
ö:vappu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar